Komunikační strategie představitelů českých křesťanských církví v sociální síti Facebook

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sociálních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MOTAL Jan

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy komunikačních strategií představitelů vybraných českých křesťanských církví v sociální síti Facebook kombinovanými kvantitativními a kvalitativními metodami. Analýza se zaměřuje zvláště na otázku, nakolik zástupci církví používají sociální sítě ke komunikaci vlastních názorů a k aktivnímu dialogu s uživateli sítí a nakolik je sociální síť využívána jen jako doplňkové propagační médium. Rovněž je sledována tematická náplň této komunikace. Výsledky charakterizují strukturu komunikace představitelů vybraných křesťanských církví v prostředí sociálních sítí a jsou interpretovány ve vztahu k pozici církví v české společnosti.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.