Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sociálních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

VLČKOVÁ Kateřina MAREŠ Jan ŠIRŮČEK Jan

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Cílem příspěvku je představit výsledky dotazníkového šetření strategií řízení třídy u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základních škol, a to ve vztahu k jejich otevřenosti vůči zkušenosti, resp. kognitivní otevřenosti, jakožto jednou z klíčových osobnostních charakteristik ovlivňujících řízení třídy. Dílčím cílem je také diskutovat o zkušenostech s použitím české verze dotazníku Behavioral and Instructional Management Scale – BIMS (Martin & Sass, 2010) a Need for (Cognitive) Closure Scale – NFCS (Roets & Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.