Critical Incidents in Clasess: How Do Teachers Deal with Them in Relation to Their Need for Cognitive Closure?

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sociálních studií, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Kritické situace ve třídě: Jak je učitelé řeší ve vztahu ke své potřebě kognitivní uzavřenosti
Autoři

LOJDOVÁ Kateřina VLČKOVÁ Kateřina ŠKARKOVÁ Lucie

Rok publikování 2018
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Příspěvek se zabývá kritickými situacemi při řízení třídy na základní škole a odpovídá na otázku, jak učitelé tyto situace řeší ve vazbě na svou potřebu kognitivní uzavřenosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.