Skloňování vybraných forem domácího vzdělávání v Česku (aneb kdo v Česku potřebuje domácí vzdělávání)

Autoři

KAŠPAROVÁ Irena

Rok publikování 2020
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola se zabývá stručnou genezí domácího vzdělávání v ČR a následně klíčovými principy moderní pedagogiky - rovností, svobodou a uniformitou - a to z perspektivy sociální antropologie, etiky a filozofie. Následuje krátké zamyšlení nad pěti základními pilíři funkčního domácího vzdělávání, jak vyplynulo autorce z dlouhodobého terénního výzkumu domácího vzdělávání v ČR. Závěrečná část textu se věnuje případovým studiím rodin, vzdělávajících své děti doma.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.