Naplňování standardů kvality sociálních služeb na úřadech práce

Autoři

HORÁK Pavel

Rok publikování 2004
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Časopis Sociální práce|Sociálna práca
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Sociologie, demografie
Klíčová slova social services quality standards; social work; public employment services; individual action plan; task-centred approach
Popis Cílem tohoto článku je na základě existujících standardů kvality sociálních služeb, které jsou určeny pro organizace sociální práce, navrhnout modifikované standardy kvality, které by byly využitelné v prostředí organizací politiky zaměstnanosti, jmenovitě na úřadech práce. Tento náš počin zdůvodňujeme naším nedávným zjištěním, že individuální akční plán, strategie práce s klienty užívaná pouze několik let na úřadech práce v ČR i zahraničí, je designem a filozofií shodná s úkolově orientovaným přístupem, tradiční metodou sociální práce. Modifikací stávajících standardů kvality nabízíme nový nástroj kontrolující kvalitu služeb poskytovanou zprostředkovateli zaměstnání na úřadech práce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.