Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Portfolio v cizojazyčném vyučování |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | portfolio; received knowledge; practical skills; reflection; assessment; final examination |
| Popis | Ve své prezentaci bych se chtěla věnovat důvodům, které vedly k zavedení portfolia při závěrečných zkouškách a způsobům jeho využití. Závěrečné zkoušky z didaktiky s využitím portfolia probíhají na katedře anglického jazyka již třetí rok a na základě zkušeností se měnil jak formát zkoušky, tak její hodnocení. Prezentace se zmíní o pozitivních stránkách portfolia, ale i o možných problémech. |
| Související projekty: |