An individual approach as a condition of quality of pupil's life

Název česky Individuální přístup jako podmínka kvality života žáků
Autoři

SMÉKAL Vladimír ŘEHULKA Evžen (ed.)

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference School and Health 21 (2)
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Psychologie
Klíčová slova individual approach; pupil's personality; quality of life; personal welfare; educational and didactic strategies; healthy school; personality recognition; individualizing and level-out approach
Popis Individuální přístup je opomíjený pedagogický princip, který je zakotvený v teorii poznání osobnosti člověka. Předložené teze podávají přehled současných problémů, s nimiž je konfrontován každý, komu záleží na tom, aby škola podporovala rozvoj individuality každého žáka, aby byla prostředím přitažlivým pro učitele a vychovatele, a tak aby podporovala životní pohodu a kvalitu osobnosti žáků i pedagogických pracovníků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.