Differences between adolescents, emerging adults and adults identification with avatars in MMORPGs
| Název česky | Rozdíly v identifikaci s avatarem u adolescentních, vynořujících se dospělých a dospělých hráčů MMORPG |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Prezentace v oblasti VaV (AV tvorba, WEB aplikace apod.) |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | MMORPG jsou perzistentní virtuální světy zpravidla fantasy žánru, kde hráč ovládá herní postavu, která se následně stává jeho reprezentaci a součástí virtuálního a psychického světa. Prezentace se zaměřuje na identifikaci hráče s jeho herní postavou. Adolescentní hráči prokazují vyšší míru identifikace, která je spojená s potřebou vyššího úspěchu ve hře. Tato tendence byla patrná rovněž u vynořujících se dospělých, zatímco u dospělých hráčů byla signifikantně nižší. |
| Související projekty: |