How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sociálních studií, ale pod Fakultu sportovních studií. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Jak učitelé, rodiče a žáci vnímají vliv ICT ve výuce
Autoři

HRTOŇOVÁ Nina FUČÍK Petr SEBERA Martin

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Information and Communication Technology in Education
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sportovních studií

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova ICT; research; pupil performance; teaching and learning processes; knowledge sharing; communication and home-school cooperation
Popis Výzkumné šetření vnímání vlivu ICT na vzdělávání proběhlo na podzim roku 2007 v osmi základních a třech středních brněnských školách. Podkladem šetření byla studie E-learning Nordic 2006. Kromě stručného shrnutí se autoři v příspěvku zaměřují na některé charakteristiky učitelů odlišně vnímajících dopad ICT na studijní výkony žáků a také na sdílení znalostí, komunikaci a spolupráci rodiny a školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.