How Do Teachers, Parents and Pupils Perceive the Impact of ICT on Education?
| Název česky | Jak učitelé, rodiče a žáci vnímají vliv ICT ve výuce |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Information and Communication Technology in Education |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | ICT; research; pupil performance; teaching and learning processes; knowledge sharing; communication and home-school cooperation |
| Popis | Výzkumné šetření vnímání vlivu ICT na vzdělávání proběhlo na podzim roku 2007 v osmi základních a třech středních brněnských školách. Podkladem šetření byla studie E-learning Nordic 2006. Kromě stručného shrnutí se autoři v příspěvku zaměřují na některé charakteristiky učitelů odlišně vnímajících dopad ICT na studijní výkony žáků a také na sdílení znalostí, komunikaci a spolupráci rodiny a školy. |