Dospělí a informální učení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Tato kapitola je věnována nejproblematičtější části konceptu celoživotní učení, a to informálnímu vzdělávání. Informální učení je - již z definice - problematické proto, že míru, obsah a kvalitu zde není snadné empiricky ověřit. Proto nejdříve ukazujeme, co neformální učení je a jaký je jeho význam v kontextu učení celoživotního. Poukazujeme také na metodologické problémy spojené s jeho měřením. Prezentujeme také základní výsledky z našeho reprezentativního výzkumu, které říkají, že přibližně 60 % české dospělé populace se ve svém volném čase jistým způsobem záměrně kultivuje některou z aktivit, jejichž prostřednictvím obohacuje své poznatky. |
| Související projekty: |