Předběžné výsledky standardizace dotazníku QTI (Questionnaire on Teacher Interaction) pro II. stupeň českých základních škol

Autoři

LUKAS Josef ŠEREK Jan

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www http://jlukas.cz/doc/pedagogicka/predbezne_vysledky_standardizace_dotazniku_QTI.pdf
Obor Psychologie
Klíčová slova učitel; interakční styl; standardizace; QTI; klima třídy
Popis Příspěvek je věnován procesu a výsledkům standardizace dotazníku QTI pro II. stupeň českých základních škol. Dotazník a jeho počítačová verze bude sloužit jako screeningová metoda pro zjišťování interakčního stylu učitelů základních škol. Získané výsledky mohou být podkladem pro práci s případnými nedostatky v oblasti interpersonálního chování učitele a tím mohou přispět i ke zlepšení komunikace a interakce učitel – žák. Stejně tak je dotazník možné využít jako součást diagnostiky klimatu třídy i povahy celkového sociálního prostředí školy.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.