Výzkum výcviku z pohledu frekventantů: Proces nabývání jistoty ke vstupu do Výcviku integrace v psychoterapii u frekventantů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Tato kvalitativní studie, zaměřená na prožívání frekventantů před začátkem Výcviku integrace v psychoterapii, byla vedena podle metodologie zakotvené teorie. Bylo provedeno 11 rozhovorů s budoucími frekventanty přijatými do výcviku a jejich sekundární analýza. Výzkumná otázka zněla „Jak frekventanti získávají jistotu ke vstupu do výcviku integrace v psychoterapii“, s cílem analyzovat tento proces, emoční prožívání, motivaci a očekávání od výcviku. Výsledky zachycují hlavní kategorii s názvem Nabývání jistoty ke vstupu do výcviku integrace. Její 2 hlavní dimenze (nabývání jistoty a potřeba volnosti; důslednost a potřeba nechat plynout), 4 fáze a 8 způsobů procesu nabývání jistoty. |
| Související projekty: |