Internal setting and organizational learning in schools

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Fakultu sociálních studií, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Vnitřní prostředí a organizační učení ve škole
Autoři

SEDLÁČEK Martin POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka LAZAROVÁ Bohumíra NOVOTNÝ Petr

Rok publikování 2013
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia paedagogica
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Digitální knihovna FF
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2013-4-5
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova organizational learning; school; systematicity of learning; factors of internal school setting
Popis Článek je dalším z výstupů výzkumného projektu, ve kterém jsme se zaměřili na poznání procesů organizačního učení v českých základních školách. V tomto textu se věnujeme dimenzi systematičnosti organizačního učení ve škole. Systematičnost učení ve škole považujeme v souladu s mnohými autory za důležitý předpoklad hloubky a tedy i efektivity organizačního učení. V článku hledáme odpověď na otázku, do jaké míry ovlivňují faktory vnitřního prostředí školy systematičnost organizačního učení. Využíváme přitom data z reprezentativního šetření dvou krajů České republiky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.