Konvergentní praxe českých mediálních publik: filmy, seriály, hudba

Logo poskytovatele
Autoři

MACEK Jakub

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Citace
Popis Prezentace se soustředí na povahu a rozšíření konvergentních mediálních praxí v rámci českých mediálních publik. V rámci konvergentních praxí není recipovaná textualita pevně vázána na jeden typ materiálního rozhraní a jeden typ distribuce, ale s ohledem na svou digitální povahu může být a zčásti i je konzumována napříč za využití různých mediálních objektů a různých distribučních kanálů. Prezentace je založena na výsledcích kvantitativního šetření české populace (N=1998, říjen–listopad 2014) a kvalitativního a zčásti etnografického výzkumu šesti desítek respondentů (2012–2014) a soustředí se motivaci ke konvergentním praxím, na motivace k výběru konkrétních distribučních kanálů a recepčních rozhraní a na rozšíření těchto prací v české populaci.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.