Permakultura a její inspirace pro oblast společného (inkluzivního) vzdělávání

Autoři

JANÁKOVÁ Monika

Rok publikování 2021
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Envigogika
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www https://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/630
Doi http://dx.doi.org/10.14712/18023061.630
Klíčová slova Permaculture; education; inclusion; element; system; whole
Přiložené soubory
Popis Text je kratším zamyšlením nad podněty, které může přinést permakultura do inkluzivního vzdělávání. Rozvíjí myšlenku různorodosti, která se projevuje na úrovni druhů, pohledů a přístupů, nebo funkcí. Tato diverzita přispívá ke stabilitě celku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.