Učení přírodou a pozorováním – metodická podpora vzdělávacích a výchovných programů pro MŠ a ZŠ založených na principech per-makultury

Autoři

JANÁKOVÁ Monika

Rok publikování 2023
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Envigogika
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
www článek - open access
Doi http://dx.doi.org/10.14712/18023061.660
Klíčová slova permaculture; education; children; methodology
Přiložené soubory
Popis Text se zabývá permakulturoua využitím jejího konceptu, obsahu a principů v oblasti výchovy a vzdělávání dětí. Snaží se o formulování metodické podpory a inspirace k vytvoření programu pro děti MŠ a ZŠ na permakulturních principech.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.