Supervize studentů jako nástroj posilování jejich nezdolnosti

Autoři

ŠIŠLÁKOVÁ Monika

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Odborná prax ako súčasť pregraduálnej a graduálnej prípravy sociálnych pracovníkov. Manažment. Etika. Supervízia.
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Psychologie
Popis Příspěvek poukazuje na možnou aplikaci konceptu resilience do oblasti supervize studentů sociální práce, protože supervize hraje velmi důležitou roli při zvyšování jejich odolnosti vůči nárokům profese, na kterou se připravují v rámci své praxe. Nejprve je představen koncept resilience ze sociálně ekologického pohledu, dále jsou pojednány možné rizikové faktory, s nimiž se mohou potýkat studenti na praxi. Vyústěním stati jsou tři základní strategie podporování resilience studentů (orientace na omezování rizik, na posilování aktiv a na budování efektivních systémů adaptace).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.