Informace o projektu
Současné problémy výzkumu médií a jejich publik IV

Projekt se zaměřuje na aktuální témata v oblasti výzkumu médií. Zahrnuje několik dílčích výzkumných studií, které systematicky rozvíjí klíčová výzkumná témata na Katedře mediálních studií a žurnalistiky. Plánované výzkumy se obecně zaměřují na proměny politické komunikace a recepce zpráv a informací a online participace a interakcí, a zároveň na proměny praxí samotných tvůrců obsahů a jejich produktů. Projekt je založen na systematické analytické práci s dostupnými daty, ale zahrnuje i sběr dat pro analýzu mediálních obsahů. Hlavním cílem je podpořit magisterské a doktorské studenty v jejich výzkumných aktivitách, proto jsou výzkumná témata spjatá s dizertačními pracemi členů realizačního týmu. Výstupem projektu budou rukopisy pro zahraniční recenzovaná periodika, prezentace na konferencích a závěrečný workshop, na němž budou členové týmu prezentovat základní zjištění výzkumů.

Publikace

Počet publikací: 7


Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.